zaterdag 10 oktober 2009

Суббота 10 Октябрь -- Zaterdag 10 oktober

Gedurende het weekend hebben we geen les, en vandaag bezoeken we het winterpaleis en de Hermitage.




We komen daar aan rond 12.30u en moeten even aanschuiven aan de kassa.
Ik maak even gebruik van de tijd om wat foto's te trekken, het is een prachtig gebouw dat staat op een prachtig plein mat aan de overkant ook een indrukwekkend gebouw waarvan ik de naam nog niet weet.



Binnen in het paleis bevindt zich een enorme collectie kunstwerken.
Gelukkig hadden we een kaartje meegenomen aan de kassa, anders hadden we na 10 minuten de weg weer kunnen vragen :D.

Ik heb meer dan 150 foto's getrokken, ik ga ze hier niet allemaal laten zien. Ik ga ook niet beginnen opsommen welke kunstwerken er allemaal te vinden zijn. Wilt u meer zien van het Winterpaleis en de Hermitage, dan heb ik voor u een aantal links.

Hieronder een aantal van de beste afbeeldingen.



Op de terugweg wandelen we naar Metrostation Vasileovstroskaya.



Deze mooie foto's kunnen we zo nog trekken.



Bij aankomst op het appartement eten we wat en zien we naar de wedstrijd Rusland - Duitsland. Geen gunstige score voor de russen (0 - 1) maar goed het was een fijne dag en een fijne wedstrijd, tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 
Free counter and web stats